14 December

Nu är det bara 10 dagar kvar till självaste julafton. Så det börjar bli dags för nedräkningen :)
Dessutom har jag inte köpt en endaste julklapp heller. Får bli en sista minuten rush i stan.
jag HATAR att handla julklappar bara dagar innan julafton mitt inne i Stockholm. Packat med folk, långa köer och
allt tar slut.. usch..

Fortfarande i Köping, men ska nog åka hem snart. Kommer bli tråkigt men ändå ganska skönt eftersom jag saknar min Molly och promenaderna med Desiree..

Pratade lite med Emmas pappa igår. Emma börjar bli bättre och bättre!
Nu har hon börjat få sitta lite i rullstol, börja göra lite ljud från sig och rör kroppen bättre.
Tack gode gud för det! Jag saknar dig Emma! Det finns så mycket jag har att berätta för dig,
jag önskar att du bara kunde bli bra supersnabbt så vi kunde göra vårat julbak och sedan sitta å skvallra lite och planera massa resor som vi ska göra, t.ex till Väla och Nova Lund medans vi mumsar på vårat julgodis.
Gå runt på torget och handla julklappar och köpa ett kilo godis från Hemmakväll och sätta oss hos Martina och
kolla på massa filmer och spela charader! Och mobba dig lite för dina roliga läten när du börjar bli trött!
Det kommer vi göra någon dag också, det är jag säker på!
Och att du också kommer att läsa just det här inlägget och säga "aaaw" som du alltid brukar göra :)


Emma och jag påväg hem från Väla i Helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0