Brrr

Som sagt har det kommit sjukt mycket snö det här dygnet. Som jag skrev så skulle jag och Christine cykla in till stan. Hon bor ungefär 5 km därifrån. - Nu när jag sitter hemma hos Christine har jag förstått att man inte ska cykla på vintern. Vi hade en cykel och jag skulle få skjuss av henne. Vi hann cykla 10 meter innan vi vurpade omkull.
Sen tog det kanske 500 m innan vi föll igen, å jag flög ner i en ploghög. Lagom vit blev jag.
Jag vet inte hur många gånger vi ramla och slog oss.. Ett xx antal!!

Vi skulle besöka Richards grav, men blev det av? Nej! Som vanligt då alltså.
Vi cyklade hem till vår farmor direkt, men hon var inte hemma. Då cyklade vi hem till min farbror (Christines pappa) och Stins mamma.. Drack lite kaffe.. Pratade lite med Robin och Putte.. Sen gick vi ut och gick lite på stan .
Allt slutade med att vi fick lite plastpåsar sen gick vi mot en stor backe där vi åkte lite :)
Det blev en kort visit.. Kallt och blött blev det . Usch blä.. Sen åkte vi hem till farmor som bjöd på äppelpaj och gav oss lite julklappar :)

Nu sitter jag här i soffan och har precis kollat på Andra avenyn. Christine sitter på golvet är sur som fan eftersom
hon precis upptäckt att hennes grafikkort är sönder. Kommer bli ett helvete nu :P
Och inte nog med det. Den enda fungerade lampan som finns i denna lägenhet är på toan. heheheh..
Imorgon ska jag ialf hem. Ska bli skönt.. nu ska jag beställa en biljett hem! :) :)

Det var min dag det! Pusss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0