Dagen före doppardagen

Just nu ligger jag i soffan och kollar på scooby doo.. Snacka om att det nästan var hundra år sedan man gjorde det sist! Idag är det dagen före julafton, och jag ligger i soffan och kvider av hur ont i magen jag har, det går inte att stå upp rakt. Klockan är dessutom 07.40 och jag har varit vaken i ungefär en timme. Igår satt jag, Sara och Robin å pimpla vin och spelade spel. Jag har upptäckt att jag inte ska dricka vin, för med mina superkänsliga tarmar så har jag väl inget val än att sluta dricka det..

Idag ska jag till Köping. Men just nu har jag ingen lust alls. Pappa ska ta med sig sina två hundar medans jag inte får ta med mig med min vita hårboll. Orättvist! Vill inte lämna min älskling ensam hemma på julafton..
Aja...

Nu ska jag nog försöka sova bort mitt magont.

P&K Emsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0