Natt

Nu sitter jag här vid skrivbordet och känner för att blogga lite.
Jag har upptäckt att jag skriver mycket om vad jag gör om dagarna, ganska detaljerat.
Och jag vet själv hur mycket jag kan reta mig på folk som bara skriver om vad dom gör och inget annat.
Jag tror inte någon bryr sig om vad jag åt till middag eller vem jag gick ut med..

Dom "stora" bloggarna säger ju oftast att man ska ha en målinriktad blogg, där bloggen ska handla om oftast en grej. Annars blir det ju bara en vanlig, tråkig vardagsblogg som bara ens närmaste läser då och då..
Men nu är ju inte min avsikt att den här bloggen ska bli stor precis.. Jag tycker bara om att skriva, och visa upp mina idéer och tankar. Och saker jag har hittat.. Sen om folk läser den eller inte kvittar. Det kan ju vara kul att titta tillbaka senare i framtiden på hur man hade det "då"...

Som bilddagboken, bilddagboken skaffade jag 2006, där jag nästan varje dag har lagt upp en bild och berättat lite om min dag, mina tankar, vad jag har gjort och med vem. När jag kollar tillbaka på åren kommer det upp fler minnen som man glömt bort. Det är en underbar känsla att komma ihåg igen.
Slutsats: Kameran och internet är två underbara uppfinningar!!

<3 Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0