Sextonde December - 2

Nu har jag varit inne på olika heminredningsidor och plågat mig själv.
Nu vill jag flytta hemifrån, hitta kärleken i livet, vara färdigutbildad och leva ett stabilt liv.
Den dagen kommer, såklart! Men eftersom jag har varit inne på dessa inredningssidor vill jag göra
allt nu. pronto!

Bland annat var jag ju inne på H&M's sida och kolla runt på deras heminredningsgrejer.
Nåväl, jag kan ju inte säga att jag är imponerad precis, men några grejer föll mig i smaken ialf.
Som t.ex ett par gardiner. De gardiner jag har i mitt rum är rosa med vit spets som jag haft enda sedan jag var nyfödd. Herregud. Dags för lite ändringar, kanske..


Så, nu är det den 17 december också. Läggdags nu tror jag :)
Imorgon ska jag nog göra lite knäck, sen ska jag nog träffa min ängel :)

XoXo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0