Sjuttonde December

Det är verkligen inte lätt att skriva blogg när man har ett kattunge som sitter på ens skrivbord som ska ge sig på allt som finns på skrivbordet. Hon tuggar på penslar, försöker få tag på snöret bakom en spegel som står lutad mot väggen och så vidare.. Men jag ska ge det ett försök iallafall!


Idag vaknade jag upp till ett underbart vinterparadis! Det snöade så mycket utanför så man kunde tro att det var
folk som stod på taket och använde snökanoner!
Det måste varit år sedan det var såhär mycket snö i Stockholm!

Ikväll har jag lyckats hunnit ta ett skönt skumbad, lagat Janssons frestelse och knäck, gått ut med hundarna och träffat Desiree och lekt lite i snön! Dock blev det en kort träff för vi skulle in och kolla på Paradise Hotel!

Jag älskar verkligen vintern när det är såhär sjukt mkt snö och man ser hur snöflingorna sakta singlar ner på marken. Ett romantisk årstid är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0