The Day

Den här dagen var jag och pappa och handlade lite på big inn.. Träffade Putte där :) Blir alltid lika glad när jag ser honom! *Vad gör du nu för tiden*
Sen när vi kom hem hade vi lite jullunch med släktingarna och mina småkusiner som jag inte sett på länge kom också. Väldigt trevligt var det! Vi kollade på Ice Age 3 och åt godis (Filmen var skitkul!) Sen satt jag och thea på golvet och prata lite.

Efter det kom Mr. Rohback och hämtade mig och vi pratade lite :). Sen körde han mig till christine och där satt vi kanske en timme och kollade på Shrek och pratade lite mer :)
Snöstorm var det ute, riktigt hemskt! Jag orkade inte gå 5 km till farmor så pappa fick komma å hämta mig.
Då upptäckte jag att han hade färgat håret, det behövdes kan jag säga :)

Imorgon åker vi hem. Hem till min stackars kisse som varit ensam i flera dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0