Unstoppable

Ny blogg skapar jag igen. Men under en lång tid har jag faktiskt saknat att skriva av mig och dela med mig av andra, då mycket - då menar jag mycket har hänt det senaste halvåret. Så, nytt försök gör jag igen.

Idag den 12e December steg jag och Christine upp vid 10tiden för att göra oss iordning för att åka till Västerås.
Vi tillsammans med Robin och Putte gick på bussen mot Salem.
Salemmarchen är en årlig demonstration i Salem som sedan år 2000 anordnas i anslutning till årsdagen av mordet på Daniel Wretström den 9 December

Vi liksom 600 andra personer ställde upp oss på ett led och tände på facklor (Själv fick jag en fackla helt gratis :))
och började gå mot mordplatsen. Det var verkligen jättefint med så många facklor i mörkret och dessutom snöade det också! Jag försökte få till några bra fotografier när jag var i ledet, men min systemkamera är för komplicerad för mig, jag vill liksom aldrig lära mig heller verkar det som. Så när jag ringde en fotonörd fick jag inte prata, för vakten bad mig lägga på. Jäkla skit.

Väl framme vid mordplatsen stod det en scén och det hölls tal och spelades musik, så nu är jag halvt döv eftersom jag stod precis vid högtalaren. Det var kallt, blött och ganska tråkigt.
Anledningen till att jag följde med till Salem är av 4 anledningar.
1, Hedra Emma. 2, Spänningen 3, Upplevelse och erfarenhet.

Nu är jag tillbaka till Köping. Nu blir det chips och cola!

XoXo Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0