23 April

Nu sitter jag hemma hos pappa. Jag är här för att packa lite kläder och sånt. Ikväll ska jag nämligen hem till Robin, Saras pojkvän. Sen imorgon bär det av till Lettlands huvudstad RIGA tillsammans med Sara och Robin m.fl. Hytt med fönster mot havet, det låter väl nice? :) Blir borta över helgen och kommer hem på måndag.

Igårkväll kollade jag och hjärtat mitt på en film som jag länge velat se. A Walk to Remember närmare bestämt.
Anledningen till att jag velat se den är för att en tjej vid namn Rebecka Szemenkár har pratat om den under vår gymnasietid tillsammans. Haha. Så igår tänkte jag på dig, Rebecka! :)


Nu ska jag gå. Ha en trevlig helg, alla! För det ska jag ha! :)

BON VOYAGE, Skepp ohooooj

Kommentarer
Postat av: rebecka

wow! tänk vad jag kan göra nytta ;) haha

kul att ni sett den nu iallafall! ;)

2010-04-24 @ 23:11:44
URL: http://fettnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0