11 Februari

Igår träffade jag en kompis som jag inte har träffat på flera år. Det var jätteroligt att träffa henne igen.
Och även hennes gamla katter. Katterna blev som galna i mig och började åma sig mot mig hela tiden.
Speciellt en katt, helvit, underbart söt. änglalik. Tillslut fick den någon jäkla flipp och köttade upp min hand. Efter det var den inte så änglalik längre.
Närmare 13 rivsår på handen. Olycksnumret också! Buhuuuu..

Inatt höll jag på att dö av skräck. Jag hade precis fått reda på att det har begåtts ett mord på
min gamla gata. Men jag brydde inte mig så mycket om det.. Jag stängde av datorn ganska snabbt, för att
jag var så grymt trött och jag hade precis kommit in efter att jag träffat Desirée så mina lår var som frysta
torskfiléer. så jag bestämde mig för att krypa ner i sängen å tina upp lite..

När jag låg i sängen tillsammans med Chanel, låg jag och tänkte på spöken. Som vanligt då.
Molly (Katten) Hoppar upp på mig och släpper en hårsnodd på mig. Hon ville leka, så jag kastar hårsnodden ut i rummet och katten springer efter, hämtar den, och hoppar upp på mig igen och vill göra samma sak igen.
Sådär höll jag kanske på i en halvtimme. Tillslut pallade jag inte kasta mer, så jag gömde hårsnodden. haha.
Sen, när jag var jättenära på att somna STARTAR min dator. Jag kollar på klockan, 03.00! Jag höll på att få hjärtattack. Det är nämligen så att 03.00 är den "Egentliga" spöktimmen/Häxtimmen. Efter det inbillade jag mig skuggor, ljussken, ljud..Ja.. Allt.. Det var riktigt äckligt.






Idag ska jag besöka min favoritaffär Media Markt, och köpa mig en ny kamera :)
Sen får man se vad dagen har att bjuda på! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0