13 Februari

Jag vet att det kommer ut artiklar hela tiden på olika tidningar om Emma och Casper.
Men ärligt talat orkar jag inte läsa mer om det längre. Efter att jag läser en artikel så
förstörs hela dagen, och dagen går ut på att jag har en stor sten i magen och nära till gråt
hela tiden.. Jag har undvikit tidningarna ett tag nu, och insett att jag orkar faktiskt inte prata, spekulera eller diskutera om det längre. Det leder inte till något. Emma, hennes familj och vänner mår inte bättre av det.

Jag börjar till och med undvika kiosker som visar löpsedlarna. Jag vet hur Emma mår och hur det går för honom,
det får jag reda på ifrån Emmas familj och Emmas/mina vänner. Jag vill inte läsa Caspers uttalanden, för jag har länge vetat att han är en riktig orm som kan slingra sig ur vad som helst. Han är en mästare på att manipulera.
Det har jag vetat i 1½ år nu. Så, snälla ni, nu vet ni att ni inte behöver skicka länkar på tidningar till mig. Och dessutom inte be mig skicka länkar till ER.

Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: rebecka

nej, fast om du skriver om att du läst en artikel, då är det klart att man vill ha länken.

2010-02-13 @ 22:04:25
URL: http://fettnice.blogg.se/
Postat av: - Kusin Vitamin.

Din rubrik, 13 Januari.

Det är 13 Februari ;)

2010-02-13 @ 23:34:38
Postat av: Emelie

haha ooops!!



Men eftersom jag inte läser artiklar längre så är det ju klart att jag inte säger så?

2010-02-14 @ 16:28:42
Postat av: rebecka

nej, men du skrev ett inlägg om det för någon dag sen! :)

2010-02-15 @ 23:04:53
URL: http://fettnice.blogg.se/
Postat av: Emelie

I know :)

2010-02-16 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0