23 Februari

Nehe, inte åkte jag hem idag inte! Sj och Sl är företag som gud glömde!
Men det gör faktiskt ingenting. Jag trivs bra här i Köping! Som jag tidigare skrivit
så kan jag börja som från början och bygga upp ett nytt "Jag".

Däremot har Köping tyvärr Aftonbladet också, där rubrikerna smäller upp rakt i
ansiktet på mig. Men det gäller att vara stark, inte tro på allt som står och försöka
tänka positivt. Hon kommer bli bra. Kanske inte än på ett tag, men det kommer iallafall.
Råkade komma in på ett datum på bilddagboken. 30 April närmarte bestämt.
Massa bortglömda minnen kom tillbaka. Mest positiva.  Vi ses snart! <3


Idag besökte jag och Christine valparna som hennes hund fick för ungefär en månad sen.
Åtta valpar - åtta underbaringar som sprang runt och bet varandra i öronen.
En fantastisk syn var det. Hundvalpar som fortfarande har den där speciella doften som
påminner om kaffe. En tanke flög igenom mitt huvud att jag skulle starta en kennel, med olika
hundraser. Sen ska jag BADA i hundvalpar! Dock en oseriös tanke. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0