Kaffeinlägg

Inatt höll jag på att pilla på min header.. Men mina webdesignerkunskaper sa Adios till mig och vandrade iväg till ett vackrare ställe. INTE ens Designer bloggen kunde hjälpa mig! Gosh, jag har totalt tappat glöden! Någon vänlig själ som vill ställa upp??



Nu dricker jag kaffe med grädde. Något Emma lärde mig att göra. (ja, allt påminner om emma!)
Jag blev helt plötsligt totalt fast i kaffe. Jag minns när vi satt på trappan
med solen i våra ögon, varsin kopp kaffe med grädde och vi snackade massa skit och kollade ut
över den såkallade "Gran canaria" utsikten.
Det var mysigt. Det tyckte du också. Så därför ska vi återuppliva det i sommar igen.


Jag och Martina satt på Cafe Fenix förra fredagen.
Vi drack svindyr cafe latte och åt ett varsitt vaniljhjärta.
Vi trängde in oss i ett litet hörn där vi snackade om allt och inget.
Vi vek oss av garv av nya och gamla minnen tillsammans.
Det roliga är att när jag ska berätta något som är högst olämpligt, speciellt
offentligt. Ja, det är då jag pratar som högst. Martina höll på att svimma eller nått.

Vi hade jätteroligt, men det var något som fattades. Det var ju en ledig stol.
Det var ju där Emma ska sitta och skratta ikapp!
Men jag ser ljust på framtiden, det ska bli så igen!



JA! jag har spillt! haha..

Kommentarer
Postat av: rebecka

du skriver så fint.

2010-02-10 @ 16:15:19
URL: http://fettnice.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack min vän! <3

2010-02-10 @ 19:21:49
Postat av: 123

www.webdesignskolan.se

2010-02-11 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0