26 januari

Efter andra dagen hemma i Järfälla har jag nu bestämt mig att våldgästa Martina i Kristianstad i helgen.
Den helgen ska bli fylld av roligheter och hoppas att träffa så många älsklings-skåningar som möjligt!

Pappa måste vara trött på mig som aldrig är hemma längre. Jag bara flänger runt överallt hela tiden.
Men det är skönt att inte behöva sitta hemma och ruttna.

Kruxet med att åka bort hela tiden är kattvakten. Pappa hatar Molly :P
Men sånt ordnar sig, jag tror nog att bästis ställer upp igen :)
På tal om katt, hon tog världens sats från golvet och upp på min stora rislampa, och satte klorna i den och nu är
det en stooor reva i lampan. Jävla katt alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0